Stressat värre...

Nu är det mycket på gång...massa undersökningar för examensarbetet, omtenta igår, letar lägenhet för fullt i Norrköping...
Har inte blivit mycket skrivet på senaste tiden, har blivit att koncentrera sig på att få ihop mätningarna..sen har jag letat lägenhet för fullt, och ikväll har jag skrivit till en mäklare och sagt att vi vill ha en lägenhet som vi blivit erbjudna, hoppas hoppas vi får den nu! Den verkar väldigt bra, lite dyr, men vad ska man göra? Man får ta det man får som det är nu, så får man flytta igen sen om det inte funkar.

Just nu sitter jag och oroar mig för omtentan, hoppas verkligen den gick bra, annars vet jag inte vad jag gör. Jo, troligen en omtenta till, men ändå...vill ju vara färdig med det nu!

Nu blir de mycket skriv om att det är mycket att göra osv, men jag är sån, nojjar över allt och tycker det är väldigt påfrestande när det är för mycket. Ni får ursäkta mig för de.

Imorgon blir det att skriva massa, hoppas på att få mycket gjort.

Ha det så bra!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar