Snaaaaaaart!

Imorgon natt kommer min älskling hem! Har saknat honom så sjukt mycket! Ska bli så himla härligt! Kan knappt vänta.

De här veckorna har varit förjävliga till och från och helt okej andra dagar. Det har berott lite på om jag haft mycket att göra eller inte eller om jag suttit själv eller haft människor att umgås med.

Men jag tycker faktiskt jag klarat de bra, lite mer än två veckor, exakt 18 dagar är väldigt länge när man inte kan prata med varandra över huvudtaget. Lätt att missförstå varandra och mailkontakt är får man inte ut så mycket av, speciellt inte när den andra personen inte har tillgång till dator mer än var tredje- var fjärde dag...

Men nu är det snart över, väntan, längtan osv. Så härligt säger jag bara!

Ha de bäst!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar