Idag!

Nu har dagen jag väntat så mycket på kommit! Jag är redan på bra humör. Idag kommer han hem:) Skulle hoppas klockan kunde gå lite fortare men nu är i alla fall den här dagen kommen så jag ska absolut inte klaga.

Snart slipper ni höra om hur mycket jag saknar Marcus:P Kommer bli skönt för både er och mig skulle jag tro:)

Ska försöka hålla mig sysselsatt under dagen så att den går någorlunda fort. Har faktiskt en hel del att stå i. Ska undersöka åtminstone tre personer i eftermiddag och så ska jag hämta lite artiklar jag beställt till mitt examensarbete, öva inför min omtenta på måndag, tvätta lite osv. Så de lär nog bara säga svisch så är klockan 01.00. Då kommer han hem:)

Nej nu ska jag ta tag i allt de där jag ska göra.
Ha en jättebra dag!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar