Saknad

Ett sent inlägg blev det ikväll. Har städat lägenheten ikväll och packat för att åka hem till mina föräldrar i två veckor. Ska bli skönt att komma hem till lite sällskap, även om det inte alls går att jämföra med de sällskap jag egentligen skulle vilja ha just nu.

Marcus har varit i Nicaragua en vecka nu, en och en halv återstår och det kommer nog dröja två veckor innan vi ses igen. När man ser på det så så känns det ju lite bättre, man ser att en tredjedel av tiden gått. Har fått lite mail från honom, rättare sagt två. Så jag vet att han mår bra i alla fall.
Så klart är det roligt att höra ifrån honom men samtidigt blir man deppig eftersom man kommer att tänka på det och alla känslor kommer upp till ytan. Försöker att inte tänka på det över huvud taget just nu, går lättare då.

I veckan som kommer ska jag göra tester för mitt examensarbete på min gamla praktikplats, Synsam i Västervik. Kom gärna förbi om ni har 20minuter till övers. Jag är jättetacksam för alla jag får!

Nej, nu ska jag sova, är väldigt trött och ska åka hem skapligt imorgon.
Ha de bra, vi hörs!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar