Halloj!

Sitter på min gamla praktikplats och har inget å göra. Ska vara här denna och nästa vecka och göra mätningar för mitt examensarbete som jag berättat om innan. Just nu är de rätt dött på folk tyvärr, och när de kommer någon är de för gamla för att vara med. Imorgono blir de nog bättre dock. Får se hur de blir nästa vecka, kanske åker jag tillbaka till Kalmar tidigare än tänkt då jag har rätt mycket folk där som jag kan undersöka. Vi får se.

Nästa vecka kommer Marcus hem med, ska bli så härligt att träffa honom igen. Har gått 12 dagar nu sen han åkte, har inte pratat med honom under den perioden, fått tre mail tror jag, det är allt.
Börjar vänja mig vid att vara utan honom nu, det är skönt på sätt och vis, att slippa gå och sakna honom hela tiden. Men snart är han tillbaka:) Kommer ta ett tag innan man vant sig vid de igen. Men himla skönt ska de blir att han kommer hem, kunna prata med honom när man vill, krama och pussa på honom osv.
Jag ska bara stå ut ett par dagar till( exakt 8 med idag;), det klarar jag!

Nehepp, om man skulle gå och göra....ingenting!

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar