Norrhult

Hemma hos mina föräldrar, känns mycket bättre att vara här. Vara social och ha de trevligt. Det behövde jag tror jag.

Har suttit mycket framför datorn idag men inte gjort nåt skolarbete, tyckte jag förtjänade lite ledigt. Känner mig jättetrött, beror kanske på att jag suttit här så länge men även på att jag sovit så dåligt i Kalmar. Vet inte riktigt vad de beror på för jag har haft sängen för mig själv och inget annat som stört. Men mina rutiner är lite rubbade nu känner jag, borde bli lite ordning nu.

Har skrivit in mig på tre bostadsförmedlingar, eller typ, i de städerna jag ska på intervju i. Måste ju vara beredd på att flytta ganska snart och det blir inte lättare att få en lägenhet om man väntar. Troligen blir de svårt ändå men har man ett jobb borde man ju prioriteras.

Nu ska jag gå ner till mina föräldrar och vara social, är ju de som är meningen med den här helgen.
Ha de bra
Kram Carro

6 kommentarer:

  1. Tack vännen! Haha ja visst gör man :) Börjar ju bli gamla nu :P

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hoppas du har det bre med ditt examensarbete, Lycka till Rosine

    SvaraRadera
  3. Hej Rosine! Tråkigt att inte du är på jobbet nu, skulle varit kul att ses. Trist att höra att du gjort dig illa.
    Jag hoppas med det kommer gå bra, än så länge går det lite trögt men man får försöka vara positiv. Det blir säkert bättre resten av veckan.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Är du bara den här veckan? Rosine

    SvaraRadera
  5. Hej Rosie! Jag ska vara här nästa vecka med är de tänkt, men är de inte mycket inbokat kanske jag åker till Kalmar i mitten av nästa vecka...Ska prata med min handledare om det. Tror du att du kommer tillbaka menar du? eller ska du komma och hälsa på?
    Krya på dig!
    Mvh Caroline

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är sjukskriven till den 26 april men jag ska lämna in ett nytt läkarintyg när det kommit på posten. Britt är bara kvar denna vecka ut eller? Rosine

    SvaraRadera