En dag i Eskilstuna

Nu är jag hos Marcus, sitter i hans lägenhet och väntar på hem till gården:P Marcus jobbar, annars hade jag inte suttit här. Sen har jag lite sällskap med, i form av en elektriker som för närvarande är i badrummet och fixar med elen, han har fixat typ alla uttag i det här rummet med då de inte såg okej ut eller inte funkade.
Verkar som han är typ klar nu. Skönt att kunna slappna av lite. Tycker det känns lite ansträngt att ha typ en fastighetsskötare eller elektriker eller nåt hemma när man är där. Man känner sig ju lixom skyldig att prata med dem och så. Numera är inte det nåt större problem då jag är rätt social och har ett jobb där jag är van vid att prata med vem som helst som kommer in i butiken.

Kom hit igår iaf vid typ åtta på kvällen med tåget, vilket gick väldigt smidigt. Dock är de lokala bussarna här helt cp. De går jättekonstigt i stan och man måste typ alltid byta buss vart man än ska. Den bussen jag åkte med igår (och Marcus cyklade hem sin cykel) stannade vid en hållplats inne i stan och sen stog den där typ 10minuter, utan anledning....helskumt....då istället för att resan skulle kunnat ta 20minuter tog den 30...

Ikväll blir de mys och jag ska laga mat tills Marcus kommer hem, ombytta roller kan man säga:)

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar