Måndag

♥Dag 03 – Mina föräldrar

Jaha, vad ska man skriva om dem...Min mamma heter Susanne och är 46år om jag inte minns fel:P Och min pappa heter Mikael och är 52år.
Mamma och jag har väldigt bra kontakt, hon hjälper mig alltid om jag har problem eller behöver stöd och finns alltid där. Sen är vi väldigt lika så vi blir lätt sura på varandra. Och vi är lika envisa så det tar ett tag innan nån ger sig:P Men det brukar vara mamma som får göra det.
Pappa är väldigt bra att ha ibland, han kan också vara ett bra stöd om han är på rätt humör och han är väldigt händig och duktig på praktiska saker, så honom har man mycket nytta av på det sättet med;)

Ja, det var en kort presentation av dem, går inte in på det mer,tror inte de skulle uppskatta de nämligen.
Nu ska ja gå och spela guittar hero med min bror som är här:)

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar