Och så inlägget för denna dag:P

Blir några inlägg idag men de beror på att jag inte skrivit dem som jag ska dagarna som varit och att jag inte har nåt att göra just nu..Hoppas ni orkar läsa, annars hoppar ni över det helt enkelt:P Haha

♥Dag 07 – Min bästa vän

Hm, detta är svårt...ska jag skriva om dem alla eller ska jag välja en? Jag skriver lite om alla så de blir rättvist.

Det är svårt att i den hr åldern helt klart säga vilka som är ens bästa vänner då man inte längre uttalar det. Men man känner ju att vissa kompisar kan man prata med om allt. Sen finns det barndomsvänner som vet det mesta om en och som också är väldigt lätt att prata om de mesta med, men det är inte riktigt samma sak. Det kanske inte är dem man vänder sig till först om man har problem eller bara har lust att snacka med nån en kväll eller de man bara svänger förbi och pratar med en stund för att man kände för det. Men de är ändå väldigt bra vänner. Men det finns en liten skillnad som är svår att sätta ord på. Jag hoppas inte nån känner att den har blivit utelämnad nu, för även om jag inte anger dig som allra bästa vän av någon anledning så kan man vara väldigt bra vänner.

Aja, här kommer mina bästa vänner:

Jag har tre personer jag skulle vilja nämna: Jeaneth, Micke och Patty.

Jean: Finns alltid där, bara ett sms bort;) Svarar nästan alltid inom några minuter och vi kan prata om allt. Vi har samma humor och har sjukt kul när vi träffas. Tyvärr lite för sällan numera.
Vi hade jättekul på gymnasiet och jag har varit med hela resan under hennes sons uppväxt, från dagen hon fick veta att hon var gravid tills idag, 4år senare. Känns speciellt. Vi hjälper varandra med olika problem, får råd från den andra och kan som sagt prata om allt, och då menar jag allt.

Micke: En skitrolig kille som jag av en slump träffade under mitt sista år på gymnasiet. Till en början var vi väl inte jättebra vänner men genom en gemensam vän så blev vi bättre och bättre vänner. Vi har festat ihop, vi har pratat om allt mellan himmel och jord, har hjälpt varandra genom kärleksproblem, han har till och med burit mig på sina armar genom centrum i Västervik då jag hade som mest problem med min benhinneinflammation:P haha..och vi har framförallt jävligt kul tillsammans!

Patty: Vi har varit vänner lääääääääänge. Vi har varit ifrån varanda väldigt länge vissa perioder men ändå är det som vi sågs igår när vi träffas. Är så häftligt på nåt sätt. Vi kan också prata om allt och hjälper varandra med problem, dock hörs vi inte lika ofta längre, vilket är tråkigt. Hoppas de bättras. Vi hade en sommar, den efter gymnasiet, som vi umgicks i stort sett varje dag och pratade om framtiden och hade väldigt kul. Det kommer jag inte glömma.

Sådär, och som alltid svävar jag ut så sjukt mycket..men bättre det än att inte skriva nåt alls typ. Och kom ihåg, även om jag inte nämnt er som "bästa" vänner så kan jag räkna er till väldigt bra vänner, ni vet nog vem ni är:P

Ha de bäst!
Kram Carro

3 kommentarer:

  1. Hihihi, va söt du är :) Tycker det är så tråkigt att vi inte kan ses så mycket längre! Men snaaaart måste vi komma och hälsa på hos dig i Norrköping. Colin har ju inte fått nåt sommarlov alls nu när jag sommarjobbat, så tänkte att han skulle få en vecka ledigt från dagis nån gång snart. DÅ måste vi ju komma och hälsa på hos dig! Eller om jag kommer på nån barnledig helg :D Saknar ju dig!

    SvaraRadera
  2. Carro svarar: Ja men det är ju så det är:) Vad roligt! Det tycker jag absolut ni ska göra! Miss you too!

    SvaraRadera
  3. Hehe nu blir man nästan tårögd. Tack ska du ha. Men vi har väldigt kul tillsammans. Men du får inte glömma monopol med rosévin ;)
    Men jag tycker du är en härlig tjej och hade jag varit hetero hade jag ju tatt dig men å andra sidan kanske vi inte hade känt varandra då?
    Jag minns även första gångne Hanna och jag lärde känna varandra :)

    SvaraRadera