Helgen

Hallo! I´m back in Norrköping. Inte för att jag är jättelycklig över det då jag hellre varit i Eskilstuna  hos Marcus, men sånt är livet just nu. Förhoppningsvis kan det ändras relativt snart.

I helgen hade vi det mysig och trevligt, på lördagen var vi ute och gick en massa, typ en mil sammanlagt. Gick till en jättetrevlig glassbar som hade väldigt god glass:) Jag tog som en bägare gjord av rån med chokladglass, nån mjukglassaktig glass, grädde, chokladsås och chokladbitar. Det var gott kan jag säga:) Orkade inte äta upp den ens.

Sen handlade vi godis på en fabrik där som hade en egen butik där de sålde av godiset de tillverkade:) Snacka om ställe han bor på! Tur att det är mera Marcus som gillar lösgodis än jag.
På eftermiddagen åt vi en god middag som Marcus lagade och sen gick vi en sväng i Torshälla som samhället där han bor heter, ligger utanför Eskilstuna.

På söndagen var vi inne hela dagen i stort sett hela dagen och tittade på tv och myste. Det regnade typ hela dagen så var inte så mycket annat att göra. Men de är mysigt det med i rätt sällskap!

Som sagt, nu är jag tillbaka. Börjar känna de att norrköping blir inte så himla långvarigt för min del. Jag gillar inte att bo själv och det är inte det roligaste att ha distansförhållande, även om de funkar bra för oss. Det är mest arbetstiderna som ställer till det då vi båda jobbar långa dagar och helger mm. Nu ska jag t.ex. jobba tre helger i rad pga semester....not funny! Är lixom, bye bye Marcus! See ya in four weeks!

Men vad ska man göra? Det blir ju bättre till hösten iaf.

Ha de bäst
Kram

1 kommentar:

  1. Kan förstå att det inte är så kul att bo ensam i en stad... Hoppas att det ordnar sig så att ni iallafall kan bo tillsammans framöver!
    Kram

    SvaraRadera