Funderar..

Det är en sån period, det går upp och ner och nu är det lite ner. Allt kan ju inte vara kul jämt. Men som tur är kommer min katt imorgon och mamma, pappa, morfar och poffe kommer upp med henne:) Så det kommer bli en rolig dag!  Har ägnat kvällen till att göra lite bättre mat (potatisgrattäng och kassler) och sen blåbärspaj som de ska bli bjudna på imorgon. Tog faktiskt en liten bit nu ikväll;) Blev så sugen!

Nu ska jag gå och fixa till kattlådan så den är färdig, sen blir det nog sängen för min del. Har verkligen problem med min sömn nu, är jättetrött på dagarna och kvällarna och vaknar jättetidigt på morgonen och kan inte sova. Inte bra. Hoppas de blir bättre.
Kanske kan det hjälpa att få hit katten, nån att mysa med och som gör att man inte känner sig så ensam. Sen kanske den håller en vaken då den busar och så, men de får man ta:)

Ha de bäst!
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Låter nog som om jag får komma upp och mysa med dig så kanske det kommer gå bättre ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det har jag ju sagt flera gånger att du ska göra! Men när jag föreslagit dagar så har du inte svarat på det...du får höra av dig om du har lust att komma..

    SvaraRadera