Hmmm...

Tänkte fortsätta på min lista nu men så fick jag se att jag skulle skriva vad jag ätit idag och det vet jag juh inte än så de får vänta.

Igår kom Fredrik(min äldsta lillebror) till mig! Var roligt att han ville komma och hälsa på, speciellt eftersom han inte kom när de andra var här, han jobbade nämligen.
Igårkväll kollade vi lite på bågar till honom i butiken, sen åkte vi i hans bil hem till mig där vi käkade middag och spelade lite Guittar hero, väldigt kul faktiskt. Var svårt att sluta vid tio när jag skulle sova.

Fick även en rapport från Marcus igår att han hade haft det bra på jobbet första dagen. Idag skulle han visst göra lite mer, men det tror jag han kommer klara galant!

Nu ska jag och Fredrik äta lunch snart, han ska komma ner till jobbet och så ska vi köpa nåt ute, ska bli gott!

Nu ska jag återgå en stund innan han kommer
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar