Oj då..

Halloj! Jupp, jag lever:P Har bara varit upptagen med jobb och lite tankar...håller på och funderar på att göra lite förändringar i mitt liv. Tänker inte avslöja så mycket kring det förrän jag funderat klart. Kan ju avslöja att det har med boende och jobb att göra. Resten låter jag vara osagt.

I söndags kom Marcus och hans mamma och syster till mig:) Marcus var ledig i måndags så jag fixade lite med mitt schema och blev ledig på måndag så vi kunde ses en och en halv dag. Tack och lov! Annars hade vi inte setts på fyra veckor. De tycker jag är lite för länge.
Hans mamma och syster var med för de hade varit hos honom under helgen och hälsat på och när de skulle hem åkte han med dem ner hit och stannade kvar till måndag kväll.
Vi gjorde egentligen inget speciellt, bara mysade och njöt av varandras sällskap och att vi fick ses. Väldigt trevligt:)

Resten av veckan har jag jobbat. Idag hände jag en rätt rolig grej på jobbet, gjorde en undersökning för linser, sedan en till och när jag kom ut från den hade en man ringt och ville prata med mig. Hade ingen koll på vem det var men ringde upp i alla fall. Det visade sig vara en anhörig till den fösta kunden som hade fått höra att jag var så bra att han ville boka en undersökning och ville ha just mig:) Tyckte jag var jättekul! Då känner man sig uppskattad.

Idag har man fått pengar med, och det är alltid kul:) Fick äntligen mitt OB från förra månaden och det blev en hel del då jag jobbat ett par dagar extra och en helg plus att jag ju jobbar rätt mycket kvällar. Trevligt trevligt! Känns bra att få lite mera över, har ju rätt hög hyra så mycket försvinner trots att man har rätt bra lön.

Imorgon är jag ledig och ska på massage, har inte skrivit det här tror jag men magnetkameraröntgen jag gjorde visade ingenting konstigt, vilket var väldigt skönt. Men jag har fortfarande problem med domningar och en hel del yrsel, och läkaren har sagt att det kan ha med nacken att göra, att nåt ligger ikläm. Så jag tog saken i egna händer då de inte gör nåt (som vanligt känns de som) och gick på massage förra torsdagen. Det gjorde svinont och han sa att det satt fast rejält i nacken och ryggen och att han inte fick loss det utan jag fick komma tillbaka för att han skulle kunna fixa de. Så nu ska ja dit igen. Hoppas verkligen inte det gör lika ont, även om jag har mina aningar. Tycker faktiskt att det blivit bättre sen dess, så hoppas på att detta ska göra susen nu.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar