All about me

Jupp, nu ska ni få veta allt om mig...eller inte:P Nej men jag tänkte att det kunde vara lite kul att sno en sån här lista och fylla i. Sen om ni tycker det är roligt att läsa det är en annan sak, men ni som är mina vänner kan ju roa er med att se om det ni vet om mig(eller som ni tror er veta) stämmer:P


1. Vilket är ditt fullständiga namn? Emma Caroline Karlström


2. Har du någonsin varit full? Wätt många gånger döh:P

3. Röker du? Nej, och skulle aldrig i mitt liv börja!

4. Snusar du? Absolut inte, har sett för mycket av rinnande äckligt snus hos män omkring mig..

5. Saknar du någon just nu? Ja, jag saknar alltid Marcus när han inte är hos mig.

6. Hur mår du idag? Jag mår bra, har varit och klippt mig, ska få besök av familjen och äta god mat idag:)

7. Vad gjorde du för exakt ett år sedan? hm, jaaa...måste kolla på gamla bilder för att minnas de tror jag. Kollade på min bilddagbok och genom de bilderna inser jag att jag fotograferade väldigt mycket just då.

8. Bästa minnet från sommaren? Det är svårt att välja, men att ha jobbat i optikerbutik är en bra upplevelse. Sedan kommer jag minnas midsommar det året ganska väl i framtiden. Hade riktigt kul uppe i Stockholm med Hanna och Micke.

9. Ser du fram emot någonting just nu? På kort tid; att titta på hem till gården och äta semla:P och på lång sikt; att flytta ihop med Marcus och skapa ett liv tillsammans med honom:)

10. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG, inte så svårt att svara på:P Och på högskolan VG(kan ju inte få mer).
11. Vilket ämne var det? Ja, det hände ju rätt ofta på gymnasiet och högstadiet, så jag hoppar nog den frågan.

12. Har du fått IG på ett prov? Ja, det har jag faktiskt fått en gång, det skäms jag lite för såhär i efterhand..men det var tyska på högstadiet..blää..

13. Spelar du något instrument? Nej, men skulle vilja kunna spela elgitarr, tycker de e så coolt när en tjej är bra på de.

14. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, och kommer nog aldrig att göra.

15. Anser du dig vara intelligent? I vissa sammanhang, i skolan tycker jag att jag är det, lär mig lätt osv. Men sen har vi ju mina blonda stunder då min intelligensnivå tycks åka ner i golvet:P

16. Vilken har vart den bästa tiden i ditt liv? Jättesvårt att säga, men jag tror faktiskt att det är nu, har hittat den kille jag vill vara med och älskar mer än något annat. Sen måste jag även säga att gymnasietiden var en sjukt bra tid. Hade jättekul med mina vänner och skulle aldrig gjort det annorlunda om jag skulle gå tillbaka.

17. Har du mått dåligt psykiskt? Ja det händer till och från, inte så att jag varit jättedeprimerad, men riktigt nere har jag varit till och från. Har nog att göra med att jag har ett så stort behov av att ha koll och vet att allt kommer gå bra.

18. Har du skurit dig eller gjort dig illa på något sätt? Nej, aldrig. Jag är för feg för sånt.

19. Har du sömnproblem? Nej, inte nu längre...hade nog det ett tag, förra året och när jag precis började högskolan och allt var så extremt stressigt.

20. Hur ofta gråter du? Ibland går det ett halvår emellan och ibland några dagar, det är helt olika. Tror jag tar till gråten ganska ofta om något är jobbigt, så det behöver inte vara så stora grejjer för att jag ska börja lipa.

21. Vad gör du när du mår dåligt? Brukar prata med någon, mamma oftast eller kramar nån och sen gråter jag nog en skvätt.

22. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Som sagt, mamma..men på senaste tiden har det varit Marcus.

23. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, absolut inte! Varför skulle jag vilja det när jag hittat den perfekta killen för mig?

24. Är du stolt över dig själv? Ja det måste jag säga att jag är, snart färdig med en riktigt krävande utbildning och är där jag vill vara i livet:)

25. Vad är det bästa med dig själv, enligt dig själv? Svårt att säga, men att jag för det mesta är glad och positiv och har mycket humor tycker jag faktiskt ganska mycket om. Att få andra att skratta och ha kul känns väldigt bra

26. Vad får du oftast komplimanger för? Ingen aning, mina ögon kanske. Tycker faktiskt de är rätt fina själv.

27. Har du lätt att få folk att skratta? Som sagt så har jag nog det, är jag på rätt humör och lite trött så blir jag jätteflummig och blåst, vilket kan vara en ganska bra kombination om man vill få folk att skratta. Min blonda sida kommer fram när den behövs:P

28. Cider eller öl? Cider såklart! Öl är urk!

29. Har du några talanger? Jag vet inte? Har jag det? Eller jo, jag kan nog sjunga rätt bra har jag fått höra.

30. Vet du om någon är kär i dig?  Ja det vet jag helt klart:)

31. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja det tycker jag nog att jag är, har blivit mycket bättre på senaste tiden(kanske sista året), trivs väldigt bra med att umgås med dem.

32. Vad står det i ditt senaste sms? "Okej, jag säger inget..tror inte du skulle vilja åka dit med mig och min mamma heller:P du skulle bara veta:)" Till Marcus, han är i Ullared och klagar på hur mycket hans mamma köper.

33. Hur lång är du? 1,70

34. Hur mycket väger du? Hemlis:P

35. Vilken storlek har du på kläderna? På överkroppen small och i byxor måste jag nog ha Large...big bum you know:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar