Det fixar sig nog!

Nu sitter jag här i min lägenhet i Kalmar, kom tillbaka igår för att vi båda skulle plugga. Pluggade större delen av igår och har gjort så även idag.
Igårkväll kom Marcus med pizza och så såg vi på film, mysigt:)

Vi åkte hem i torsdags kväll för att jag skulle ha praktik en dag till på Synsam, och så stannade vi till lördag morgon.


Nu känns det som att saker och ting börjar klarna i mitt liv, det känns mycket bättre och jag börjar se fram emot sommaren när skolan är slut. Förhoppningsvis kommer Marcus och jag att kunna flytta ihop i början av sommaren, vilket känns helt underbart bra.

Jag börjar känna mig mera positiv och glad, och plugget har jag tagit tag i ordentligt med! Hoppas det fortsätter såhär!

Hoppas ni har det bra med
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar