Time to feel better

Nu har jag haft en dålig vecka, det har varit deppigt och rätt segt. Vet inte riktigt vad det beror på, har bara kännt mig nere.
Men nu har jag iaf tagit ett beslut, ett viktigt beslut, och det känns väldigt skönt. Tycker det är riktigt jobbigt att ta sånna beslut. Men nu är det gjort och jag ser inte tillbaka, nu är det bara frammåt som gäller.

Jag har haft en massa otur denna veckan med, idag när jag skulle åka med bussen hem slutade jag vid 14.15 och bussen gick 14.45 så jag gick in på Åhlens och gick runt lite...sen när jag kom till busshållsplatsen fem minuter innan får en tant som står jämte mig se att det sitter en liten vit lapp med svart text på busskuren, på den står de "denna busshållsplats trafikeras ej mellan klockan 14- 16 den 10 februari", meeeeeeeeeeeeeen vafan lixom! Nästa buss går halv fyra och jag får stå ute i kylan....eller jag gick till resecentrum och värmde mig men jag stod ute en bra stund först för de var en massa andra där som skulle med samma buss som började ringa Klt för att se om de kunde skicka taxi eller nåt, men icke! Jag säger precis som de andra som stod där: "ska de stänga av busshållsplatsen så sätt för F***N upp en röd lapp som man reagerar på eller sätt ett rött band för busskuren så folk reagerar!" Blev väldigt sur på det. Hade ju tänkt åka hem och plugga lite tidigare juh!

Jaja, det är som det är. Pratade med Marcus länge idag och både han och jag var på bra humör(har inte varit så innan i veckan) så det fick mig riktigt glad igen:) Träffade även Jeaneth idag på lunchen, väldigt kul att ses, som alltid!

Imorgon drar jag till Stockholm för att gå på Optomteridagarna. Ska bli intressant, och skönt att komma bort ett tag.
På måndag är det Alla Hjärtans Dag! Det ser jag fram emot, faktiskt första gången jag har någon att "fira" den dagen med. Tror jag kommer bli riktigt mysigt. Saknar min man(nej vi är inte gifta, men han är ju ändå en man, eller hur?:P) Vad ska ni hitta på på Alla hjärtans dag?

Nu ska jag gå och lägga mig
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar