bla bla bla

Visst är jag kreativ med att hitta på titlar?:P

Jag har pluggat större delen av dagen, sen Marcus åkte härifrån vid tio typ, med vissa pauser för lunch, duschning och mina kattvaktssysslor:P
Jupp jag är kattvakt, jag och en tjej till i klassen har åtagit oss att ta hand om Marias katter; Neji och Himeko, väldigt söta och mysiga små djur. Var där en stund och kelade lite med dem, märktes att de ville ha lite sällskap.

Nu sitter jag i sängen och är jättetrött. Ibland(eller ganska ofta) när man planerar att plugga hela dagen så blir man så omotiverad och trött, jag förstår det inte och blir rätt sur på mig själv, jag borde kunna utnyttja tiden bättre än jag gör. Men inte mycket fastnar när man är trött... Ska man ta lite kaffe och kolla lite på tv kanske?

Föresten så har ska både Marcus och jag gå på arbetsintevjuer den närmaste tiden, känns lite läskigt men också kul att man börjar komma nån vart med det här med jobb. Någon som har några tips på hur man ska tänka?Vad man ska förbereda sig på?

Ha det bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar