Alla Hjärtans Dag

En underbar dag!

Har ju aldrig haft någon att fira denna dag med tidigare, så det var speciellt. Särskilt med tanke på att man har en så romantisk pojkvän som man har. Det blir inte annat än speciellt med honom:)

Det började med sovmorgon och sedan en massa hemligheter i köket som inte jag fick komma ut och titta på. När han sedan var klar med frukosten möttes jag av det här:

Så himla gulligt! Han hade till och med gjort pannkakorna i form av hjärtan:) Snacka om att anstränga sig för min skull! Jag måste ha världens gulligast pojkvän!

Vi hade en mysig frukost och gav varandra lite presenter, jag fick en chokladask med hjärtan, en bok med chokladrecept, en romantisk film och ett fint kort. Han fick ett kort, ett inramat foto på mig och en hjärtformad sten av mig.

Sedan åkte jag in till skolan och hade en extern patient och åkte hem och pluggade några timmar.
Vid klockan 18 var jag tillbaka hemma hos Marcus som vi sagt för middag men han var inte riktigt klar så jag fick vänta i hans rum. När jag kom ut hade han tänt massa ljus och dukat fram en jättefin middag. Han hade till och med tagit fram romantisk musik som han satte på(jag tyckte det blev lite mycket så den stängde vi av rätt fort dock). Och sedan fick jag efterrät, pannacota:)
 Kvällen avslutades sedan med att se på filmen, som var helt okej.

Han är för underbar min Marcus!
En superfin dag, tack så jättemycket för det ännu en gång! Älskar dig!

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar