Vår?

Idag när jag kom utanför dörren(klockan kvart i 12:P) kändes det verkligen vårigt, det blåste, det var soligt och fåglarna kvittrade, himla härligt!

Har varit en bra dag hittills, Marcus sov hos mig då vi var och åt taco- buffé till rätt sent igår med min kompis Patty. Väldigt trevligt. Sedan har jag pluggat, övat i skolan, kollat till katterna och pluggat mer.

Håller just nu på med tillvänjning av stabila kontaktlinser, inte så många som vet vad det är men de är mycket mindre än vanliga och mera, ja, stabila:P De känns rätt mycket så man behöver ett par veckor för att vänja sig med dem. Jag har haft mina tre dagar nu, jag tycker de är helt okej, bara att jag ser typ linskanterna hela tiden när de rör sig, vet inte om de ska vara så faktiskt, ska höra mig för i skolan. Vi fick beställa oss ett par gratis då vi hade en föreläsare i skolan som pratade om stabila och hjälpte oss med tillpassning av dem. Mycket generöst:)

Föresten så kan jag berätta att jag fått blommor idag med:) Det är vår 4-månadersdag och kanske en halvtimme efter att Marcus åkt härifrån imorse knackar det på dörren. Jag blev jätterädd, typ aldrig nån som kommer hit, iaf inte vid den tiden, trodde de va typ en vaktmästare eller nåt, och jag som såg ut som kom och hjälp mig i håret lixom. Så jag väntade lite, när den som knackade på inte gav sig var jag tvungen att öppna. Då stod Marcus där med världens finaste blombukett! Så himla fin var den, blev så glad:) Han är så söt! Tror vi kom fram till att jag fått blommor 6 gånger under de här månaderna..

Nu ska jag sluta skriva, läsa några fler bloggar och sen plugga lite mer.
Ha de bäst!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar