Cinema

Igårkväll blev det bio med Marcus och hans föräldrar, det blev en 3D-film som hette Sanctum. En thriller som handlade om grottdykning. Låter inte alls särskilt spännande men de blir översvämning i grottan långt nere i marken som de dyker i och de kan inte ta sig ut, de måste dyka ner i grottorna som de inte vet ifall de kommer ut ifrån. Mycket spännande och ganska läskig från och till. Det var ganska lagom läskigt och äckligt för min smak. Är ganska känslig så ja skulle inte klara av att se en skräckfilm t.ex. Så det får man ta med i beräkningarna. Men både Marcus och hans mamma tyckte att den var lite läskig med så.
Det var första gången jag gick på 3D- bio, var rätt så häftligt men inte så att jag känner "wooow!". Visst de va lite speciellt men jag tyckte det var mer jobbigt till en början, hjärnan måste ställa om sig lite. Så 3D är kanske inte min grej, ja trivs med hur de brukar vara.
Det var iaf en mycket trevlig kväll.

Nu sitter jag och äter frukost, ska ta och ringa Marcus snart som fyller år idag:) 22år blir min älskling idag. Jupp, han är ett år yngre än mig. Och nej, det märks inte alls, beror helt på hur killen är. Ofta är killar mer omogna men han och jag ligger på ungefär samma nivå.

Plugg idag och sen åka hem till Marcus ikväll och mysa lite och ge honom lite födelsedagspresenter. Tror det kommer bli en bra dag:)

Ha de bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar