Mår inge bra

Idag har jag inte mått så värst, känns som jag bara sagt så hela sommaren, men idag var det magen som krånglade. Har känts uppblåst och konstig hela dagen, sen har jag känt mig yr och trött, men det beror troligen på att jag sovit dåligt. Vaknade vid tre och kände att magen var konstig + lite annat som jag inte tänkter gå in på och sen hade jag svårt att sova, inte för att jag sovit speciellt bra innan heller men... Magen kurrade som bara den och lät och hade sig, åt en banan, mitt i natten:P tänkte att det berodde på att jag inte ätit så mycket innan jag lagt mig, men det hjälpte inte. Troligen åt jag nåt olämpligt igår.

Dagen på jobbet har varit rätt bra, har haft en del att göra, lite linskoller och så, vilket jag tycker är kul. Kunde inte dricka kaffe alls på jobbet idag, det är OVANLIGT! För jag sörplar kaffe som en kalv dricker mjölk annars. Men jag kände verkligen att magen inte klarade det idag.

Efter jobbet begav jag mig till djuraffären i Hageby Centrum, Arkens Zoo, och köpte lite mer grejjer till katten:) Är så kul att gå och shoppa djurgrejjer!
En matskål, ett underlägg till den och lite olika kattleksaker blev det

Nu ska jag lägga mig och sova, för imorgon blir det jobb igen.
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar