1 vecka kvar

Då kommer älskling hit, härligt de ska bli. Just nu är det bara att stå ut typ. Har så lite att göra om dagarna, kollar mest på film känns de som. Men har iaf börjat läsa en bok, en deckare, rätt härligt att sitta på balkongen och läsa på förmiddagen:) Gjorde jag idag innan jobbet.

Just nu jobbar jag typ jämt, men då jag vet att det kommer bli bättre till hösten då jag får ett mer regelbundet schema så kan jag ta de. Vet inte om jag ska försöka få ihop lite fler lediga dagar och ta lite "semester" eller om det får va och att de kanske blir en resa i höst eller nåt istället.

Nån som har några bra förslag på vad man kan hitta på när man är ny i en stad? känner för att komma ut och träffa lite folk, men det är inte så lätt som man tror..Man kan ju inte bara sitta i lägenheten och glo lixom...

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar