Minisemester

Idag har vi varit ute med min familj och åkt. Vi var i Arkösund som ligger ca 5mil utanför Norrköping, ute vid havet.
Hela gänget

Min älskade pojkvän gör sig väldigt snygg:P
Min bror
Pappa
Vilka fina familjemedlemmar jag har va?

Lite fin natur fick jag med också
Avslutar med denna vackra bild, de skulle fula sig var meningen:P

När vi varit i Arkösund begav vi oss trots blåst och kyla till en badstrand där Marcus och jag badat några gånger. Och ja, vi badade! Här är beviset:




Blir av någon anledning rätt dålig kvalité på mina annars väldigt bra bilder, don´t know why.

Nu har ni fått lite bilder att se på, enjoy!

Ha de bäst
Kram Carro

3 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har haft en väldigt bra dag!

    SvaraRadera
  2. Carro svarar: Ja de va väldigt trevligt:) Kul att du hittat hit!

    SvaraRadera
  3. Vad lika du och din bror är!

    SvaraRadera