En sån där lista...

Jag har lite mycket att göra ibland och hinner inte komma på nåt intressant att skriva om och för att ni ska slippa värsta blogg-torkan så kör jag en sån här lista, då behöver jag inte tänka så mycket på vad de ska handla om iaf:P

♥Dag 01 – Presentera mig själv

♥Dag 02 – Någon jag aldrig kommer glömma

♥Dag 03 – Mina föräldrar

♥Dag 04 – Det här åt jag i dag

♥Dag 05 – Vad är kärlek?

♥Dag 06 – Min dag

♥Dag 07 – Min bästa vän

♥Dag 08 – Ett ögonblick

♥Dag 09 – Min tro

♥Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

♥Dag 11 – Mina syskon

♥Dag 12 – I min handväska

♥Dag 13 – Saker jag stör mig på.

♥Dag 14 - fem sanningar om mig

♥Dag 15 – Mina drömmar

♥Dag 16 – Min första kyss

♥Dag 17 – Mitt favoritminne

♥Dag 18 – Min favoritfödelsedag

♥Dag 19 – Min Kärlek

♥Dag 20 – Om jag vann 1 miljon.

♥Dag 21 – Något/någon som förändrat mig

♥Dag 22 – Det här upprör mig

♥Dag 23 – Min favoritfilm.

♥Dag 24 – Det här får mig att gråta

♥Dag 25 – En första

♥Dag 26 – Mina rädslor

♥Dag 27 – Min favoritplats

♥Dag 28 – Det här saknar jag

♥Dag 29 – Mina ambitioner

♥Dag 30 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar