Nothing to do

Har lunch på jobbet och tillät mig nyss att för en gångs skull gå en runda i gallerian och se mig om i butikerna. Hade sett några linnen på vero moda som jag ville ha, men det blev inte riktigt så. De passade inge bra.

Istället hittade jag ett rea-ställ och en jättefin kjol, beige med svart resår i midjan och metallknappar hela vägen ner, får se om det kommer upp en bild. Har ju en tendens att vara lite dålig på den fronten.
Sist jag shoppade på rean så tog jag bilder men de kom aldrig in i datorn. Sen kan de ju bero på att datorn inte går att ladda just nu. Men de ska vi försöka fixa nu när mina föräldrar är här.

Sedan köpte jag en fin ring och ett halsband med på Ur&Penn, stog och velade mellan det och ett annat, men det blev detta:

Fint?!

Nehepp, nu ska jag nog avsluta detta.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar