Längtar till helgen

I helgen åker jag hem till mor och far, och mina syskon med såklart. Ska bli skönt:) Har inte varit hemma på landet sen helgen innan jag började jobba vilket var den 13juni. Jag trivs väl okej i stan men kommer alltid att vara en lantlolla:P haha

I veckan, eller rättare sagt idag kommer min moster och mina små kusiner hem till Sverige(de bor i Danmark annars) så jag kommer mest hem pga det. Man vill ju träffa dem när de väl är här.

De små sötisarna:)

Skulle gärna velat att Marcus kunde komma dit med men han var ju här förra veckan och så ska han snart flytta så jag begär inte det av honom. Jag är ledig tors-fredag nästa vecka med så då vill jag egentligen åka till honom men han kommer hålla på och flytta då troligen så han tyckte jag skulle hålla mig hemma så han kan stanna till och hämta sina saker som han har hos mig. Så det får väl blir så.

Efter idag är det tre dagar kvar till helg. Känns äntligen som jag börjar få lite mera ledigt och inte bara jobbar hela tiden. Den första tiden tycker jag har varit rätt jobbig pga det, inte så kul att inte kunna åka iväg nåt när det är sommar lixom. Men nu blir de av lite mer:)

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar