Bara massa problem

Usch! Just nu är det inge kul. Har vari hos läkaren, ringt sjukvårdsrådgivningen och varit hos en sjukgymnast. Började med att jag fick kraftig huvudvärk för typ två veckor sen, och hade det lite till och från, sen började jag känna att min vänstra kind domnade bort, eller det stack i den kan man säga.
Gick till läkaren och hon undersökte mig noga. Sen sa hon att hon trodde de berodde på att jag var så stel i nacken och spände mig. Fine, jag skulle gå till sjukgymnast. Bokade ingen tid utan tänkte att det går nog över ändå, känns lite löjligt att gå till sjukgymnast för en sån sak.
Men sen så har de bara blivit mer, har kännt de där domningarna i kinden varje dag i princip och även i armen och benet på samma sida. Så jag har ringt till sjukvårdsupplysningen och de trodde inte de va nåt farligt för jag är så ung och sen sa de att de kanske var en nerv som låg ikläm, jag ringde tillbaka till vårdcentralen och de sa typ samma och att jah skulle gå till den där himla sjukgymnasten. Så jag gick dit igår. Visst, de kändes väl som jag fick lite bra övningar och tips, men sen på dagen kände jag samma domningar igen och likadant på kvällen när jag skulle sova. Riktigt obehagligt. Men vad ska man göra? Jag får ju helt enkelt lyssna på sjukvården.
Fick en telefontid till läkaren jag varit hos till på tisdag, hon sa att jag skulle återkomma om det blev värre och det skulle jag nog påstå att det är.

Skönt att Marcus kommer hit imorgon iaf, blir alltid lite lugnare när jag har sällskap.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar