Duktig

Idag har jag varit duktig, gick upp lite tidigare och åt frukost och sen iväg till elljusspåret som ligger i närheten av mig och gå 2,5km innan jobbet. Visst det är ingen långpromenad men jag cyklade dit och hem med och så är det skitvarmt och jag går rätt fort när jag går, så jag är nöjd iaf. Känns som jag utnyttjat min sovmorgon iaf. Ska nog göra de lite oftare.
Det är så dåligt med vägar att gå på där jag bor och allt är asfalt så jag gillar att gå på spåret som går i skogen och där det är grus eller mjukare underlag, det är bra för mina ben.

Så nu ser jag ut såhär och behöver aldrig mer träna:P
Avundssjuk? Det skulle jag med vara om jag var ni:P Men man kan ju inte få allt, haha!

Föresten så har jag en fråga till er tjejer som läser min blogg:

Är det bara jag eller känner ni också att killar kommer från en annan planet ibland?

Jag tycker det är väldigt trevligt att prata mycket i telefonen när man inte ses på nån/några veckor men det gör inte Marcus och jag har hört fler killar säga det, så har ni samma problem eller gillar era killar det? Vi sms:ar mest, jag tycker det är okej men det är betydligt trevligare att prata och höra varandras röst. Man blir ju nyfiken på hur andra har de.

Lite tankar bara
Ha de bäst
Kram Carro

1 kommentar:

  1. Jaadu! Det beror lite på.. nu för tiden när vi är ifrån varandra så är det nog mest Marcus som ringer till mig.. men innan vi bodde ihop så va det för oss som det är för er! Jag ville prata med han tyckte att det inte behövdes..
    V8i tjejer är som en dråg!! ju mer de har oss ju mer vill de ha oss.. ;-)

    SvaraRadera