Det blev ett inlägg till

Jag har inte så mycket för mig idag, ska träffa en gammal kompis vid klockan fem och försöker fördriva tiden lite, så jag börjar med punkt ett på listan tänkte jag:)

♥Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter Emma Caroline Karlström, jag är 23år som bor och jobbar i Norrköping för tillfället. Jag är nyutbildad optiker, tog examen i juni i år vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Kommer från Norrhult, utanför Västervik från början. Har två bröder, 18 och 21år gamla. Är tillsammans med Marcus som är 22år och som också är optiker, vi gick i samma klass i Kalmar.

Jag är en glad och envis tjej som tycker om att ha kul och är väldigt flummig vid vissa tillfällen och i rätt sällskap, annars är jag nog ganska seriös och ordentlig utåt.

Jag älskar djur, har ett akvarium i lägenheten och ska få hem en liten kattunge om några veckor:) Hemma hos mina föräldrar har jag en häst som heter Cattleya, hennes namn har jag tatuerat på mitt ben:P

Älskar Beck-filmerna och har nog sett varje film typ 15gånger, och då är jag seriös, fråga dem som känner mig;)

Gillar även att fotografera, har dock inte blivit så mycket på senaste men jag hoppas kunna komma igång med det igen.

Tycker också mycket om att umgås med mina vänner och skojja och ha mig:)

Det får räcka tror jag, ni får fråga om ni vill veta nåt mer:)

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar