Ännu en dag

Jahopp, nu är onsdagen förbi. Har varit ganska produktiv idag tycker jag.

Eftersom jag gick upp aldelles för tidigt så var jag ju tvungen att göra nåt med tiden, så ja skrev lite frågor på det vi haft på föreläsningarna, det ja inte hunnit med innan...Det är min hemlighet till att lära mig, skriva frågor och sen sitta och besvara dem om och om igen. Håller ju självklart över svaret när jag svarar och sen kollar ja om det stämmer. Har funkat från typ 7:an och frammåt så det är det jag kör på. Nu är det visst ingen hemlis längre, men ja blir inte ledsen om nån får ett tips av det och hittar ett bättre sätt att plugga på.

Sen har vi iaf haft föreläsningar, tre st. Not fun at all! Handlade om belysning, herregud, ja trodde ja skulle somna. Alltså ja försökte verkligen intressera mig för det, men de gick inte. Kom på mig själv med att sitta och tänka på annat, undrar hur länge jag gjort det?? Kan ha missat en del, men ja tror inte den här föreläsningen var den viktigaste direkt.

Efter skolan övade jag och Maria lite i undersökningsrummen, enkla grejjer och sen retinoskoperade vi lite, gick ganska bra faktiskt. Jag tror man kommer in i det ganska snabbt, bara man repeterar lite.

Nu ska ja se andra delen av Hem till Gården, tv4 play funkar faktiskt hyfsat idag.

Ha det bäst!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar