Höststorm

Inte klokt va de blåser här i Kalmar just nu, man ramlar nästan omkull när man är ute och cyklar och en motor på cykeln skulle inte sitta fel.

Har inte blivit så mkt skrivande här på senaste tiden, tenta i lördags, sen ville jag bara lyssna på musik och ta de lugnt tills festen började, hattfesten:P Var roligt att gå ut med alla klasskompisar.
Jag och Michelle i klassen

På söndagen tog jag det lugnt och hade lite hemligheter för mig, kan fortfarande inte säga vad det handlar om, får se om jag skriver det här nån gång framöver.

Igår var de skola igen, nya kursen började och det var väl över lag lugnt. Förutom det att vi kommer ha ganska mycket att göra den här kursen, egentligen inte helt oväntat, när har vi inte haft det lixom:P

Nu ska ja ner och träna mag och rygg-träning

Hörs kanske imorgon, kan inte lova någonting

Kram Carro

1 kommentar: