Tired

Idag e de segt, inte alls positivt, förutom känslan ja har i magen;)

Söndagskvällen var helt upp och ner, hade trevliga samtal på datorn men satt samtidigt och såg på hur alliansen än en gång fick makten. Det kan jag väl ta iofs, men att SD kom in i riksdagen gör mig faktiskt riktigt illa till mods, jag blir orolig över situationen. Funderar också ganska mycket på vem som kan ha röstat på dem? Finns det människor som glömt vad som hände i Europa för ca 50år sedan? Eller förstår man inte att det är just det man är på väg mot med den här utvecklingen. Jag tycker de känns jobbigt, säger inte mer än så.

Och när ja var sådär upprörd så råkade jag nog varar lite dum mot en av mina bästa vänner, säger förlåt för det. Inte alls min mening.

Hade pga allt det här väldigt svårt att somna, låg nog och vände och vred mig i tre timmar skulle ja tippa på.


Idag ska jag plugga på förmiddagen och sedan ska vi till syncentralen på eftermiddagen, känns ganska kul även om jag varit på syncentral.

Nu ska ja ta kaffe, känns som ja fikar ungefär lika mycket som ja pluggar...not good! Inte konstigt att man ser ut som man gör;) hehe

Ha en bra dag
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar