Klia, klia och åter klia...

Såhär har jag suttit sen i lördags, shit vad de kliar alltså!
Har typ fått utslag på magen och bröstet av det. Trodde idag att det skulle gå över då det kändes bättre när jag tvingade mig själv att sluta klia, men icke.
Nu har det börjat igen, så imorrn ringer jag läkarstationen, såhär kan ja inte gå runt.

Dagen har annars varit bra. Har varit en sväng på stan och köpt foundation, mascara och en skjorta.
Sen har ja också varit och pratat med tatueraren, säger inte mer än så.

På eftermiddagen var ja ute och gick en sväng medan tvätten var i maskinerna. Var skönt men ovant, men jag kan ju inte undvika att gå för evigt, måste ta tjuren i hornen även om det gör lite ont. Pratar ju sällan om det men har fortfarande ont i mina ben. Men man kan ju inte gnälla jämt när man vet att man kommer få gå med det resten av livet. Bara att vänja sig. Finns de som har det värre.

Men som sagt, tvättat har jag gjort med, och nu kollar jag på Ullared, de e ett kul program:) Denna veckan drar alla roliga serier och program igång igen för hösten, me like!

Ha det bäst
Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar