Money money money:)

Idag har jag sålt min Optics, en bok vi hade i vår första kurs som hette optik 1, sen hade vi den även till optik 2. Men den innehåller bara krånglig fysik som ja inte direkt har jättemycket nytta av nu... så 500:- har ja tjänat idag. Inte illa pinkat av en trähäst;)

Har haft föreläsningar hela dagen och diskussion om praktiken som vi hade i våras. Tvåorna satt och lyssnade på vad vi hade att säga. Kändes riktigt bra att vara den där som gjort allt de jobbiga som de ska gå igenom under ffa hösten. Det kommer inte bli så kul för dem. Jag vet.

Men alla måste vi ju igenom det om vi vill ha vårt yrke, så det är inte mer än att bita ihop.
Säkerligen kommer inte vårt år vara lätt heller men jag tror att det kommer gå lättare än förra året, det är jag ganska säker på.

Nu har jag fått en köpare på ännu en bok, så då ramlar det in 300:- till:) Yeeeey! Me like

Nu ska ja kolla på mitt kära hem till gården, sen får vi se vad som händer.

Längtar tills imorrn då jag har en kort dag med sovmorgon och ska gå ut och käka taco- buffé med Sandra:)

Ha det bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar