Rockbrud

Har nog gått och blivit det, det är väl också det jag vill vara. Gillar den svarta stilen, skulle egentligen vilja ha svart hår men det har ja fått höra att ja inte skulle passa i.
Lyssnar mest på rock just nu, kanske inte de allra hårdaste men de mesta funkar...vet inte om ja ska kalla Takida för rockband, men de kanske de är. De e ju mina favoriter ialla fall<3

Skulle ju ha gjort en taturering här i dagarna, men det gick ju inte tyvärr. Men just nu känns de helt okej eftersom jag har så mycket med skolan, har inte ork att tänka på en sak till.
Det tråkiga är ju att man får vänta ett halvår innan man får komma så de känns lite segt. Men jag har en till tid bokad, i januari, då ska ja f*n dit, även om ja har mycket och göra eller är sjuk!

Jahopp, lyssnar på en bra rocklåt som jag fick skickad till mig igår:) Har nyss haft externa patienter...undersökning av en synsvag/synskadad person, vi var i grupp så det gick helt okej. Behövde inte göra så mycket egentligen. Men det var väl ganska lärorikt och personen vi träffade va jättetrevlig så:)

Ni får ursäkta om de här inlägget blev lite osammanhängande, jag är trött..
Nu ska ja kolla på hem till gården på tv4-play och sen blir de plugg...

Ha de bäst!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken låt va det du lyssnade på? :)

    SvaraRadera
  2. Ehm, den finns på youtube, där ja lyssnat på den, Skillet- Monster...fick den skickad till mig som sagt men det är vad som står..
    Nyfiken?;)

    SvaraRadera