Suck...bakis?

Jupp, de blev en del igår. Förfest en stund hos Patty men sen bestämde vi oss för att gå till nån slags mellanfest där Anna var, de var för utbytesstudenterna, men vi kom in ändå.

De va glada och fulla, de va en bra idé. Sen cyklade vi till kåren.
Maria blev lite överförfriskad så hon kunde inte dansa, satt med henne en bra stund och sen kom vi fram till att hon behövde gå hem, så jag fick hjälpa henne. Hon var riktigt borta ett tag så ja fick hålla henne uppe. Så det blev ju ingen lång kväll direkt, men det är viktigare att hjälpa sina vänner när de inte mår bra, skulle ja vilja att mina kompisar gjorde om ja mådde dåligt, och de tror jag att de skulle också.

Här är lite bilder från mellanfesten:


Söta Anna

En förfriskad Maria:)

Jag och Patty<3

Mitt hår ser verkligen ut som kom och hjälp mig, spelar ingen roll hur mycket ja plattar och fixar det innan, det blir alltid lockigt ändå.

Såhär såg jag ut innan jag gick ut.
Lägger ut den på begäran. Va visst nån som ville se håret efter 2:a klippningen;)

Nu ska ja snart iväg och fira Lisa som fyllt 25 under sommaren, hon ska få en fin present:)
Känner mig betydligt piggare än imorse iaf, inget illamående längre, yeeey!

Ha de bra
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Skitsnygt, låter som du har väldigt kul i Kalmar med dina vänner. kör på Kram Rosine

    SvaraRadera
  2. Tack! Japp, de har jag, känns bra att vara tillbaka. Men jag tänker allt på er ibland:)
    Kram Carro

    SvaraRadera