It´s friday and I´m...wierd..

Alltså, jag har varit så konstigt förvirrad den här veckan att ja nästan blir rädd. Imorse missade jag föreläsningen för att ja sett fel på schemat på nätet och trodde vi skulle ha föreläsningen på eftermiddagen. Det slog mig bara plötsligt, när klockan var tjugo över åtta att ringa Lisa och kolla. Då hade vi ju föreläsning om tio minuter förstås!
Shit alltså, ja vet inte varför det är såhär. Jag brukar ha bra koll, och kontroll framför allt.

Men nu har ja iaf dubbelscheckat schemat jag har i almanackan och det som finns på nätet så nu ska de inte kunna bli fel. Och blir det de så blir jag väldigt sur. Är redan sur på mig själv för att ja e så slarvig.

Alltså no problem att inte gå på en föreläsning, det klarar man, men att göra det flera gånger= problem. Så ska det inte bli!

Nej, nu ska ja sluta sura över det, det som är gjort är gjort.

Har fått en hel del gjort iaf, alltid nåt. Övat på synundersökning exempelvis. Gick skapligt tycker ja, lite förvånad över mig själv. Men det kan helt klart slipas på.
Blir ju så när man haft ett uppehåll på tio veckor, man glömmer mycket och snabbt. Kände mig skitbra efter praktiken men sen underhölls det ju inte under sommaren, då blir man lite ringrostig när man ska börja igen.

Vid sju ska jag käka taco-buffé med Sandra och sen ska ja parta med Patty och Maria! Ska bli kul!

Ha en bra kväll!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar