Something

Höstbilder hemifrån
Finns alltid nåt att fotografer, gäller bara att hitta det.

Förövrigt är jag väldigt stressad över skolan just nu, som jag sagt innan. Nu har vi gjort arbetsplatsbesöket, och jag har pluggat en del men det är mycket kvar.
På tisdag ska arbetet vara klart, vi ska börja imorgon och vi ska skriva 8-10sidor...bläää
Sen är det redovisning på fredag och tenta på lördag, plus att vi ska göra en undersökning på någon med synskada på tisdag(vilket vi aldrig gjort!). Känns lagom jobbigt.
Och inte nog med det är mina känslor helt upp och ner, har svårt att sova och tänka på annat. Varför just nu??

Nej nu ska jag sluta klaga, det ordnar sig nog.

Ha det bäst
Kram Carro

3 kommentarer:

  1. Det löser sig sa hon som sket i poolen :)

    SvaraRadera
  2. Linda: Tack så mycket!

    Jean: Heheh, ja det gör ju de så småningom:P

    SvaraRadera