Trööööööööött!

Guuuuud va ja e trött! Ja orkar inte plugga idag, det bara är så...annars brukar jag göra nåt litet varje dag, men de här föreläsningarna vi haft idag har tagit knäcken på mig..måste försöka sova mer. Får sova ut i helgen. Ska ju hem imorrn(till Norrhult) det ska bli kul.
Trots att jag bara varit här i två veckor så känns det trevligt att åka hem och hälsa på. Det blir på ett annat sätt när man är borta i några veckor och bara kommer hem över helgen.
Åker också hem för att jag nästa helg ska vara här och plugga i lugn och ro och sen ska vi göra tenta på lördagen efter. Så ja skulle varit borta en månad annars, brukar åka hem varannan helg oftast så det skulle känts lite långt. Dessutom fyller min bror år under de veckorna jag inte kommer vara hemma, 20! Så jag vill väl fira honom lite tror ja..eller om ja tar det efteråt..vi får se.

Har fortfarande lite klåda på kroppen, känns som det blivit bättre men de försvinner inte helt av kortisonet ja använder. Hoppas inte de fortsätter, hatar när de ska strula och ha sig. Särskilt nu när jag snart ska tatuera mig.

Nu ska ja kolla på tv, snart kommer Lisa med.
Ha de bra, vi hörs!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar