Busy busy...

Hade en aning mycket att göra igår därav inget nytt inlägg. Inte för att det verkar vara jättemånga som sitter och väntar på det direkt, men ändå.

Ringde läkarstationen och fick komma dit, de kollade halva mig med nån förstoringsgrej för att försöka se vad det kunde vara jag har fått. Men de kunde inte säga nåt så 45 minuter senare satt ja inne på hud och fick göra samma sak där, de kunde inte heller konstatera något så jag blev rekommenderad att använda min kortisonsalva och sen skulle de ringa mig om den vecka och höra om det blivit bättre. Hoppas verkligen det! Som det känns just nu är det väl ingen jätteskillnad men det kanske tar ett par dagar.

Sen har ja ju mycket att göra med skolan också, hinner inte med hälften ja skulle göra egentligen, så är det alltid. Man får prioritera, just nu prioriterade ja detta inlägg t.ex.:)

Lisa var och hälsade på igår, fikade och snackade lite, sånt gillar ja:) Kom bara förbi en stund om ni känner för det mina vänner! Pluggar jag så behöver jag alltid en paus osv.

Idag har ja haft föreläsning av en sjukgymnast om hur man ska sitta när man sitter med dator eller jobbar, jag följer absolut inte det kan ja ju säga, hahah! sitter alltid i sängen och jobbar, vart ska ja annars sitta lixom??

Nu ska ja käka och titta på...hm...har ni nåt förslag?hehe

Ha de bäst!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar