Förvirrad??

Jahopp, en ny dag. En ny dag att göra bort sig på för min del:P hahha

Började med att jag gick upp som vanligt, kollade så att ja kollat schemat rätt i min almanacka, där jag skrivit av schemat. No problem. Vi skulle börja halv 9. Hopp.
Jag cyklar till skolan, ställer maten i kylskåpet, går till klassrummet. Hörde folk därinner så ja öppnar, och där sitter en annan klass. Jahopp, tänkte jag. Har väl skrivit fel sal som vanligt. Gick till den andra vi brukar ha, no people!

Hm, ringer Lisa, "Vart är ni egentligen??"
Lisa:"Jag är hemma, vi börjar vid halv 11, det sa jag till dig igår!"

Jupp, så det var bara att cykla hem igen.
Har iofs fått en del gjort och kunde hämta grejjer ja glömde, som vanligt. Så de va inte helt fel att gå upp tidigt. Men man blir ju lite arg när man precis får veta det.

Ne nu ska ja väl dra till skolan då, so long! Hörs senare idag.

Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Och det är ju inte precis första gången det händer :P

    SvaraRadera
  2. Hehehe...nej det är väl inte de..
    Jag kan vara väldigt tankspridd och förvirrad ibland..men det här berodde nog på att jag var trött när jag skrev av schemat, ska nog ta en extra kolla på det igen tror jag:)

    SvaraRadera