Nowhult

Nu sitter ja här hemma i Norrhult, eller ja man kanske inte ska säga hemma längre...men de känns som hemma. Min lägenhet i Kalmar är ju egentligen inte en lägenhet, den är ju bara 17kvadrat och det kan man ju inte direkt kalla för hem. Eller det är ett tillfälligt hem.
När jag flyttar till sommaren kommer jag att få ett nytt hem. Då ska ja fixa och pyssla och få det fint, ska bli så kul. Får se vart man hamnar...har ju ställen jag hellre skulle bo på men man får ju flytta dit det finns jobb helt enkelt. Men jag skulle gärna bo i Norrköping eller kanske testa på Stockholm. Problemet är bara att jag inte känner någon där. Men alla människor kan ju inte planera att flytta dit där de känner massa folk? Måste ju finnas de tidigare i historien som flyttat någonstans där de inte kände nån, eller??

Jaja, det där kan jag ta senare. Just nu tar jag en paus i skolarbetet. Vart ganska duktig idag iallafall...varit och hälsat på Leja har jag gjort med(hästen alltså). Mysigt!

Ikväll blir det film, godis, mys framför tv:n och kanske ett parti kort:P

Ska stanna hemma till måndag lunch ungefär, är ledig på måndag, så det känns skönt. En extra natt att sova ut.

Hoppas Micke kommer ikväll, han har sagt att han kanske kommer iaf..vore lite roligare att ha en kompis här också.

Nu ska ja tillbaka till skolarbetet.

Ha de bäst!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar