Nu får de fasen va nog!

Inatt har jag högst sovit 6timmar...usch va jobbigt..låg bara och vände och vred på mig hela natten. Var till och med så att ja satte mig upp och skrev ett grattis- sms till min lillebror v ett prar minuter över 12 för att ja var så pigg. Nu får de vara nog med de här! Annars kommer jag sitta som en zombie på tentan och inte fatta vart ja e knappt.

Ja han fyller 20 idag min LILLEBROR! Hallå!? är jag gammal nu eller? de känns så iaf...har alltid tyckt han varit så lite..eller kanske inte på senaste åren, men ändå. Ibland har det känts som att han är min storebror snarare...han är lite mognare ibland;) hehhe...
Men Grattis än en gång Fredrik på din 20-årsdag! Hoppas du får mycket fina presenter och en bra dag.

Hittade ingen annan bild, men tycker han e ganska stilig här:)

Jag kommer inte kunna åka hem i helgen och fira honom då jag har tenta på lördag..

Nu har ja pluggat och fixat med lite annat, känns mig ganska duktig faktisk.
I eftermiddag ska vi redovisa hur det gick för oss med våra externa patienter, bli nog bra, hoppas ja. Inte alltför allvarlig tror ja.

Nu blir de tv och lunch!
Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar