Early finish

Idag skulle vi ha slutat halv fem, hade räknat med att inte hinna göra någonting idag..men så blev det inte:) Vi slutade halv 2 istället, efter fem timmars föreläsning typ...

Nu sitter ja och försöker få igång tv4 play och se på hem till gården, funkade ett tag men som vanligt laggar det hela tiden. Och nu är det tydligen tillfälligt avbrott. Så här hamnade jag:)

Har massor att göra, lägenheten ser ut som en sopstation, hamsterburen måste rengöras, jag måste handla och plugga....hm...frågan är egentligen vad jag gör framför datorn, men det ordnar sig..
Att städa lägenheten tar under en timme eftersom den bara är 17kvadrat.

Eftersom det här inlägget inte blev sådär jätteintressant kommer jag lägga upp den andra delen av min och Petras fotoshoot här:




Enjoy

Kram Carro

3 kommentarer:

  1. Våra bästa år ska det ju va! ;)
    Fina bilder förresten! Snygging där :)

    SvaraRadera
  2. Carro svarar:
    hehe, nope jean...hem till gårda!;)
    tack, hm..antar att du menar petra, syns ju vem som ska stå bakom kameran och vem som ska stå framför..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hehe, tycker alla bilder blev fina. Men syftade faktiskt på dig CALLE ;)

    SvaraRadera