Disappointed

Hallå?? Ingen som varit här inne sen igår? I alla fall ingen som kommenterat min färgning...trist när man gör en så stor grej. Men detta kanske bara visar att de e väldigt få som tittar in här...:(

Aja, skit samma. Jag kör på ändå.

Igår hade jag en riktigt bra dag, en dag som verkligen påminde mig om hur bra det är att bo här egentligen. Nu känner jag verkligen att jag flyttat hemifrån, jag trivs inte så bra hemma längre. Har inget eget rum och känner mig allmänt ivägen. Och när man är i min ålder är de jäkligt störigt att ha folk omkring sig som talar om för en att man ska göra si och så. Man vill göra saker på sitt sätt och i sin ordning. Det får jag göra här.

Började dagen med att åka till frisören och färga håret och klippa mig. Klippningen kan ju diskuteras, men jag fick bort det slitna iaf.



Sen träffade jag Patty<3 som nu flyttat hit, vi gick på stan och tog en fika. Mysigt!

På kvällen ville Maria ses och jag är inte den som säger nej då, så hon kom hit. Vi tittade på film och pratade massa. Så trevligt.

Ikväll blir de mys/fest med klasskompisarna! En del av dem iaf. Resten träffar ja på måndag. Roligt att så många ville komma på vår lilla tillställning.

Nu ska ja packa upp det som är kvar, städa, titta på film och göra riktigt god mat. Blev inte så mkt av den varan igår. Hann lixom inte.

Kram Carro

1 kommentar:

  1. Min ursäkt är faktiskt att jag har besök, så jag har inte riktigt hunnit kolla in här ;) Men nu så tar jag mig tid :D

    SvaraRadera