Kväller

Redan kväll, shit va tiden går...

Har hunnit en sväng till hästen och ridit lite, jättemysigt såhär på sommaren att bara lunka runt i skogen barbacka:) Blev ju såklart lite galopp och fart också men Cattleya är inte så ung som hon var så därför tog vi det lite lugnare...

Sen har ja och brorsan tittat på Beck- den japanska schungamålningen. Och så gjorde ja rent hamsterburen som luktade, ja...ni kan ju tänka er...
Mamma var "barnvakt" åt min lilla sötis så länge... Knäppte några bilder på henne när jag kom tillbax, bara för att hon är så söt, och mycket speciell. Äter allt man ger henne. När jag kom in i köket satt hon såhär, och mumsade på en vindruva...normalt??!



Är hon inte otroligt söt min lilla gnagarbebis??

Godnatt på er, imorgon väntar jobbet igen..
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Åhh! Jag är också sugen på en hamster igen! :( Men jag orkar inte :) Och kanske inte så lämpligt nu :p

    SvaraRadera
  2. Carro svarar:
    Ja visst är hon söt! Nej inte nu när du har en katt, då blir det snarare kattmat än husdjur du köper;)

    SvaraRadera