Wooooohooo!

Freeeeee! Sista dagen avklarad! Nu är jag ledig och på måndag börjar skolan. Tror inte att jag någonsin längtat till skolan som jag gör nu. Jag saknar min lägenhet, min frihet, mina vänner, närheten till allt, ja det mesta kan man säga!

Satt på bussen och lyssnade på radion då det plötsligt slog mig hur mycket jag saknat mina vänner! Ska bara ge dem varsin stor kram allihop när jag ser dem.

Sen när jag satt där och lyssnade på radion kom en av mina absoluta favoritlåtar just nu: Natteravn med Rasmus Seebach! Så jävla bra! Och det roligaste är att jag förstår typ allt han sjunger. Och jag börjar tycka om danska riktigt mycket, det skulle Britt läsa, haha(min handledare på praktiken som kommer från Danmark). Tycker det är ett ganska mysigt språk. Och när Rasmus sjunger blir det ju ännu bättre;)

Imorrn drar jag till Kalmar! Det blir nog mest att packa in, packa ut och packa upp. Sen måste det handlas rejält med mat. På fredag ska jag överraska er, det lovar jag.

Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar