Finally!

Helgen är äntligen här, trodde aldrig den skulle komma. Jobbade ju idag med, seegt att gå upp en lördag, men som tur var skulle mamma också till stan så jag kunde åka bil in.

Sen var vi och storhandlade, alltid lika kul....not..

Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska fixa vissa saker på bloggen, är värdelös på att hitta och förstå mig på inställningar....skulle så väldigt gärna vilja veta hur många som besöker den här sidan, men jag vet inte vart jag ska hitta den funktionen...och det måste ju finnas, eller??!

Hade hängslen en dag, hittade för ett tag sen på Åhléns.
Har velat ha det länge men inte vetat vart ja skulle leta.


Lägger upp den här söta bilden på mig och Emil med. Min moster tog den när vi grillade en kväll.

Ha det bäst!

Kram Carro!

5 kommentarer:

  1. Du får försöka hitta en sån där besöksräknare!Mig kan du räkna med, jag kollar iaf din blogg nästan varje dag :)Ska bli kul att ses snart när skolan börjar =) Förresten, du är jättefin i de här glasögonen!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja jag har försökt hitta nån sån men jag har inget tålamod, som du vet;)
    Ja det ska de verkligen bli!
    Tack så mkt Lisa!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tips: Skaffa en "counter"...

    http://www.pax.com/free-counters.html

    SvaraRadera
  4. Hej du..
    Jag smygläser ibland, men det talat jag inte om..
    Moster

    SvaraRadera
  5. Okej, hm, får kolla på det...

    Moster: ja vet att du gör de;)

    SvaraRadera