I´m Back

Nu sitter jag i min lägenhet i Kalmar och tar det lugnt. Har just tittat på dagens Hem till Gåden på tv4 Play.

Åkte hemifrån vid halv tolv ungefär med bilen fullastad av mina saker. Mest kläder. Och så tog ju såklart akvariumet och hamsterburen ganska mycket plats.

Blev att käka kina-buffé när vi kom fram vilket var mycket uppskattat av mamma och pappa, var bara dem som var med, brorsorna jobbade och gick i skolan.

Sen blev det till att handla en massa mat och lite växter till mig, glömde ju dem kvar i lägenheten när jag åkte. De var ganska lessna och torra nu, så de var bara att slänga dem. Selma fick också lite mat och ett nytt hus, de kommer hon bli glad över!

Efter att mamma och pappa åkt hem har jag packat upp ganska mkt, tålde inte att se en massa påsar i lägenheten, den är ju ganska liten. Sen tog ja en dusch, såååå himla skönt! Har ju inte direkt varit bortskämd med det på senaste tiden. Och så betalade jag räkningar jag hade fått. Känns riktigt bra. Nu kan ja bara ta det lugnt. Längtar tills imorgon!

Har föresten sett en del "kändisar" idag, när vi kom och gick på stan efter kina kom plötsligt Sandra där gående. Så vi snackade lite, bestämde att vi skulle ses. Ska bli kul att se mer av henne.
Och på Kvantum när jag irrade runt och letade bra mat och undrade vart mamma tagit vägen stod plötsligt Maria framför mig:) Var så himla kul, vilket sammanträffande lixom! Så hon fick sig en kram och så snackade vi lite också..får se om vi ses nåt imorrn.

Nu ska ja kolla på tv, göra Selma glad och sen läsa lite bok.

Ha de bäst!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar