Weekend

Söndag kväll, jahoopp, vart tog helgen vägen??

Så känner jag varje helg, speciellt om jag är ute på lördagen, eller är borta hos nån eller nåt sånt. Igår var jag och en av mina bästa vänner, Hanna, på fest och sen en sväng nere på stan. Det var en trevlig fest där jag träffade en gammal klasskompis jag inte sett på flera år, riktigt kul faktiskt. Sen drog vi ner till Simpsons(?) där det var ganska lite folk men iaf nån tubbadur av nåt slag.

Sen blev det Morella en sväng men varken jag, Jenny(min gamla klasskompis) eller Hanna var särskilt party igår så då blev det inte att dansa och sådär. Kände egentligen jag för men man får ju anpassa sig. Blev istället en Åhmans(matställe i Västervik) och sen taxi hem.

Här är en bild från kvällen:
Ingen vidare bra bild, bara Jenny som blev söt..men men, en bild iaf;)

Söndagen började med att duscha och fixa ordning sig någolunda hos hanna, som jag sov hos och sen åka hem. Resten av dagen har jag suttit och läst bok ute och fixat mina naglar:) Hälsade även på Lullu och Charlie, de fick sig lite vatten.

Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar